I don't mind at all

Tjenixen, nu är jag hemkommen och uppackad från dalarna. Har haft tre mysiga dagar med en himla massa ätande, bastubadande, rullande i snön, långprommenader, sparkåkning och shoppande. Har också lekt med mina hyperaktiva kusiner. Jag har 7 kusiner, den älsta är 10 år. Det betuder full rulle hela långa dagarna. Jag har också umgåts med bror min och hans tjej, dom försökte övertala mig att pierca läppen men dom lyckades inte. Ha!
Sov knappt inatt, jag sover bäst i min egen säng så det kan berott på det. På vägen hem var det snöstorm, det var läskigt. Men vi lever :)
Dags att sova nu tror jag, ögonen vill stänga sig hela tiden. Puss godnatt



/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0