SP2F

Igår hade som sagt SP2F klassfest, det var mycket lyckat och trevligt som vi alltid har. Efter ett nattligt besök på mcd kom emma och jag tillslut hem till mig och sussade.


Idag vaknade jag såklart av att emma rullar omkring i sängen och dricker vatten som en tok. Vi gick upp och vid 12 kom vi iväg ner på stan för att möta upp joanna och elin för att planera lite inför nyår och fixa lite andra grejer. Sen jag kom hem har jag endast ätit, läst tidning och sovit i 3 timmar. Nu ska mamma och jag slå in paket, mysimyys.





/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: ..

Måste säga att du har en sjukt snygg skjorta

2009-12-22 @ 23:37:23
Postat av: Adele

tack :)!

2009-12-23 @ 00:36:14
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0