svinkallt

Den här morgonen har vart en av dom värsta i mitt liv , gick upp astidigt. Sen åkte jag till stor torget för att möta sofia, tjejen var lite försenad så kall blev man. Sen gick vi ända till studenternas och grät halva vägen av kyla. Lite i alla fall. Skridskorna fick jag knyta om en till gång för läraren sa att det var för löst, då var fingrarna som isbitar. Vi åkte 10 minuter sen gick vi in i omklädningsrummet där våra fötter fick tina. Sen åkte vi dom sista 10 minutrarna. Det var värre än det låter ! -10 grader och allt! Nu ska vi ha prov i naturkunskap, kommer inte bli bra känner jag på mig.


Kristina DeBarge - Cried me a river


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0