white christmas

Hejhej
Jag hade sovmorgon till halv ett idag, så värt! Började dagen med prov i italienska, gick helt okej tror jag faktiskt. Sen skrev vi julrim på svenskan, eller så googlar man massa julrim. Det gick mycket bättre.
På idrotten för tjejer spelade vi fotboll, mitt lags taktik var att kötta. Asabra var vi. Dock tycker jag att våran lärare är mesig, om vi skulle vart killar skulle hon vart helt annorlunda. Hon tjatar hela tiden om att inte skjuta bollen för hårt eller att man måste vara försiktig när man ska ta bollen för de som bara har strumpor, äh lägg ner nu va. Snart ska jag med mamma till Gränby och kika lite, sen paradise ikväll. wihooo

nu börjar det bli dags för snön att komma, julen är ju snart här.

vintern i dalarna





The Fray - Never Say Never


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Vad mysigt Dalarna ser ut med snon och allt ! Saknar dig galet mycket basta van :) <3

2009-12-15 @ 10:52:59
Postat av: Adele

visst gör det ! och jag saknar dig hjärtat mitt :) <3

2009-12-16 @ 18:14:58
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0