gotland !

tjoen:)
Idag var det temadag i skolan, kommer inte ihåg vad den hette emn handlade i alla fall om rättigheter och sånt där. Det var intressant faktiskt.
Efter skolan vandrade jag till min vän ebba, vi pluggade litehistoria tillsammans och socialade oss. Efter ett tag blev vi hungriga och gick till BK och åt, sen gick vi hem till henne lite igen och sen åkte jag till gärnby med mamma. Köpte 2 bikinisar :) Efter det åkte följde jag med henne på aerobics, det var grymt skoj.
Nu har jag precis packat färdigt för ska nämligen till gotland imorgon med bäääästis  :D + hennes mamma och kille. hihi vi kommer ha det toppen !
Nu kallar maten, hörs på söndag :)
simma lugnt !
 
ena bikinin:)



ebbis


Dagens låt: Lifehouse - From where you are


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0