ny vecka !

Tjenixen :)
Ny vecka då, härligt ! Idag har jag varit ovanligt koncentererad på alla lektioner för att vara mig, måste faktiskt skärpa mig.. Efter skolan gick jag på stan med emmorna, jag köpte en t på hm lite pösig med vita och röda ränder och med en guldig knapp. Jag är nöjd eftersom det var den sista moahaha. Och så blev det ett par örhängen.
Nu sitter jag här och har väl tänkt ta och börja att plugga på mitt historiaprovsom är sjukt svårt. Men först ska jag äta min smoothie som min bror gjort mig :)

lägger in ett par outfits eftersom jag har blivit dålig på det, en från dansen och en från idag:)



Dagens låt: Marcos Hernandez - If you were mine

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0