one

Heej alla glada :)
Min dag började med idrott, vi hade volleyboll. Jag kan väl erkänna att jag inte var så bar som jag trodde :/ men resten av mitt lag var bra och va hade härlig  teamspirit i alla fall :) Sen tog vi bussen till skolan eftersom det är väldigt långt från fyrishov..
Ja sen var det historia och engelska, gick la braa. Sen tog emma k och jag oss en fika på skolan haha, sen sällskapade vi oss genom staden och träffade markus och rikard på jalla en snabbis. Sen åkte jag hem och sedan till dansen, faktiskt skönt att bara komma till dansstudion ibland det känns ganska hemma. Streeten var rolig men gick i ett himla tempo, vi hade en vikarie. Har fått andreas och adam att börja dansa nu, väldigt stolt dom är så duktiga.  Nu ska jag snart få skjuts till markus av min snälla mamma.

emmorna & jag



Dagens låt: Shontelle ft akon - Stuck with each other

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0