seg dag jao

min dag började strålande med sovmorgon och allt, men sen kommer det på en hel skolklass på med småbarn jättesöta men otroligt högljudda och jobbiga:) Sen tog jag och emma bussen till fyrishov, vi skulle ha ett gympapass med skolan och det var ju inte bättre heller haha. Det enda man typ fick göra var att stå och göra lite tantrörelser och sen stretcha i 20 minuter.  Men sen åkte vi till staden och åt på mcd, alltid härligt. Pluggade lite historia där och fanny kom förbi ett tag. Har precis haft en pratstund med jonas och en med hedvig on the phone.  Ska snart vandra iväg till daaansen sen ska jag till min papi som jag inte vart hos på ett par veckor så det är skoj.

färgen nuu


Dagens låt: Coldplay - Lost

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0