Sitting, waiting, wishing

Hej chompisar :)
Det var ett tag sen men nu är jag tillbaka.
Fredagen tillbringades som sagt hos bästisen, vi orkade inte hitta på något så vi vandrade till kvarnen och köpte godis och sen somnade vi ganska tidigt.
På lördagen var jag hemma på dagen och sen åkte jag till isac och chillerillade lite.
På söndagen tog min käre bror och jag tåget till dalarna där min släkt bor, mamma var redan där. Morfar hämtade oss och sen åkte vi till våra kusiner, de är för roliga. Sen åkte vi till mormis och var där till igår då.
Nu är jag hemma och den här dagen ska jag vara med min vän ebba, det var ett himla tag sen så det ska blir skoj.


Låtar:
Snook & Veronica Maggio ft. Petter - Inga Problem
Pussycat dolls - Hush Hush
Simple plan - Save you
Jack Johnson - Dreams be dreams

/Adele Bj


            
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0