shuuue

Min gårdag spenderades med emma k :) Vi vandrade först och solade sen åkte vi hem till mig för att kolla på melodifestivalen, samtidig som vi åt en himla massa saker. Vi lyckades äta upp allt duktiga som vi är. Sen har vi hittat en låt som vi jobbar på att lära oss om ett tag, kan bli bra haha.
Sen tog vi bussen för jag skulle till pappa och hon hem till sig, då träffade vi en kille på bussen som trodde att jag var utlänsk. Förstår min inte på det, är så sjukt många som tror det men jag fattar nada, han lyckades också få emmas nummer vilket inte var så kul för henne stackarn. Igårkväll kom också bääästis hem, yey! Ska ta och träffa henne nu i veckan, behövs verkligen för jag har saknat sig så :)
Idag har jag vart ute med pappas tjej på en långpromenad med våra hundar lula och gustav, kände mig väldigt duktig.




Dagens låt: Kelly Clarkson - My life would suck without you

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0