2/3 & 3/3

Tjingaling !
Gårdagen bestod av att åka till Ebba och var där ett tag sen kom Alexandra så då gick vi till Mcd och åt, kanske lite för mycket för alex och mig menmen vi överlever. Efter det åkte vi med Stella och Sofia Österdahl och kollade på sarornas match och båda de flickorna gjorde mål, duktigt :)
Alexandra


Idag känner jag mig sjuk, men kan bero på att det helt plötsligt blev värsta kallt i mitt rum igår och de har inte fixat det än. Men jag gymmade ändå med Ebba på Nautilus, vi träna massa mycket och jag sprang länge för att vara mig haha. 2 km , wihu. Men kändes ändå bra att röra lite på sig eftersom jag inte tränat sen dagsen slutade och det var väl ca en månad sen.
Outfit


Nu har jag precis kommit hem från gränby och ikea där jag var med mami, jag köpte ett par typ jätteljusa jeans leggings på vero moda.
     


Dagens låt: Beyonce - Halo

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken vacker bild verkligen xD <3

2009-01-03 @ 23:03:01
URL: http://ahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0