6/1<3

Tjosan. Idag hade jag bestämt med sara att vi skulle leka, men blev lite ändrat så jag och ebba  gick lite på stan. Köpte en gul klocka som jag inte bestämt om jag tycker är ful eller cool än men det löser sig. Sen tillslut kom sara vid 3 när vi satt och åt, stella, luccy och rebecca joinade oss också. Sen gick jag och sara hem till henne medans ebba åt och sen kom stella, vi gick och köpte godis och sånna nödvändigheter. Efter vi suttit ett tag och pratat med famailjen Åreheds kommer Ebba också. Blev massa busigheter. Apropå ingenting så har Ebba köpt sig en guldfisk som heter Ralph haha. Och nu har en till dag gått utan något plugg men nu ska jag nog börja, heja mig.




Dagens låt: Lady GaGa - Poker Face

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0