dansen !

Tjolahopp. Ska berätta om de senaste dagarna lite snabbt.
Söndag
Min broder och hans band vann musik direkt ! Mycket stolt över dig.
Blev sedan skjutsad till markus, myspys.
Måndag

Helt vanlig skoldag, trött var jag må jag säga. Sista lektionen så vi på American History X, den var väldigt bra med hemsk. Efter skolan tog Emma och jag oss en runda på stan. Sen vare plugg som gällde.
Idag
Idag gjorde fanny och jag äntligen våran bokredovisning på svenskan, skönt att ha det avklarat. Jag och mina vänner åt lunch på subway idag.  Sista lektionen såg vi också på film, idag var det sandor/ida den var sådär.
Efter skolan åkte jag hem och så kom pauline hit, vi åt pankisar och så. Sen åkte jag till dansen som börjar idag, det var balett. Faktiskt kul, men det är bara för att det är första gången haha. Imorgon är det dock kuligare dans, street weey.
Jag och malin t har tänkt ha en nyttig vecka, min börjar bra medatt sitta och massa äta ben & jerry's nu.. Gr8.


Dagens låt: Ne-yo - Can we chill


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0