don't take me for granted

Tjuuu. Gårdagen blev väldigt lyckad, jag emma och malin och hennes 3 kompisar åkte till sunnersta till en kille som heter johan. Där befann sig också massa andra. Efter lite krångel så bestämde sig emma och jag för att sova över där när de flesta hade åkt. Vi blev uppe till typ 6 eftersom man måste ju sjunga ett antal sånger innan man lägger sig vilket vi gjorde, de tog aldrig slut. 2 stackare fick lägga sig och sova på golvet för det blev för trångt. Innan vi la oss var vi också tvugna att bygga en koja, den blev väldigt fin. klockan halv 9 på morgonen ser jag att emma ligge och kollar på mig och så vill hon ju inte sova mer haha, så då gick vi upp.
Vi fick skjuts av emmas pappa till stan och jag gick till min vän Hedvig, vi har alltid lika mycket att prata om och diskutera så det var supermysigt. Ikväll ser det ut som att jag blir hemma.


lula på upptäcksfärd



Dagens låt: Maskinen - Bränner

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: emma

haha, vi hade as kul :D

2009-01-17 @ 21:39:36
Postat av: Sofia

Haha Johan i sunnersta...?

Det later bekant, ar han mojligtvis en blond 92?

men saklart han ar inte den enda johan i sunnersta ;)

2009-01-19 @ 00:29:40
Postat av: Adele

jo men det är han serru sofia :)

2009-01-20 @ 14:00:13
URL: http://adelebj.blogg.se/
Postat av: jaaakonen

du råka inte vilja skicka bränner :) ?

jaa[email protected]

2009-03-08 @ 02:43:48
Postat av: jaaakonen

mena så klart jaa[email protected]

2009-03-08 @ 02:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0