Fredag !

Hej allahoopa:) Idag är jag glad för det är äntligen helg, yihuu.
Igår var det skola, den jobbigaset i veckan men jag klarade mig igenom den bra. Sen träffade jag Hedvig på stan och sen gick vi och fikade med Lisa Elander, Sofia Österdahl och Anton Waldenvik det var trevligt. Sen vandrade vi vidare och sen skildes vi åt, jag var jättemätt. Vi i klassen brukar nämligen äta 2 luncher vissa dagar och igår var en sådan dag, så mätt var jag allt. haha
Idag har det varit en livfull dag i skolan, massa prat på lektionerna som lärarna inte tyckte om, malin råkade kasta ett tuggumi på en kille i en annan klass och grejer.Grejt !
Nu ikväll är planerna lite oklara, ska iaf vara med Emma, Malin, Olivia, Sara, Filippa + hennes kompis och så får vi se vad vi hittar på.

Dagens låt:Leona Lewis - Run

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0