hej

Min helg har sett ut såhär:
Fredags blev det som sagt middag hos några familjevänner och sen till markus.
Hela gårdagen var det hedvigs mammas 50årsfest som var på schemat. Den hölls i orangeriet och vi var där på dagen och fixade och sen var det hem till hedvig och göra sig i ordning. Hela hennes släkt från norrland var också där, man kunde nästan tro att bästis också kom därifrån ett tag när dialekten satte fart. Det var väldans trevligt och sen kom en trött adele hem eftersom jag endast fått 3 timmars sömn innan.
Idag har jag inte gjort så mycket läst lite i min tråkiga engelskabok som vi ska ha läst ut nu i veckan, yeh right. Det kommer inte gå bra. Snart ska jag till markus, mys.



Dagens låt: Chris Brown - Fallen Angel

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har jätte söt klädstil!

2009-01-12 @ 01:05:48
Postat av: adele

tack ! vad glad jag blir :)

2009-01-12 @ 18:59:54
URL: http://adelebj.blogg.se/
Postat av: adele

tack ! vad glad jag blir :)

2009-01-12 @ 19:01:30
URL: http://adelebj.blogg.se/
Postat av: Anonym

och är väldigt söt

2009-01-12 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0