It's the risk that I'm takin'

heeeej. Igår var det söndag och jag var massa trött, sov 14 timmar jag :) På dagen och lite av kvällen så firade vi pappas flickvän eller hur man nu ska uttrycka det och hennes släkt var här och kalasade. Senare åkte jag till älsklingen.
Idag försov jag mig, kunde inte riktigt gå upp. Men kom iaf till den andra lektionen, som tur var hade emma också det då kändes det bättre. Dagen betod av matte, geografi & samhällskunskap. Skoooj. Vi saknar våran malin i skolan,  hon har varit sjuk länge nu.
Jag har bestämt mig för att sluta på scholarship nu :( känns lite dåligt av mig att hoppa av efter en termin, men jag känner att dansen tar upp all min fritid så jag inte hinner med någonting. Förra terminen var det nästan inte kul att dansa för det var för mycket, 7 ggr i veckan och jag gillar ju att dansa liksom. Så jag ska förmodligen bara gå 4  danser nu, tror att det blir : street, hiphop/dancehall, balett och contemporary jazz.


papi !



Dagens låt: Varsity - Domino


/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0