Nyår

Nu ska jag sammanfatta de senaste dagarna lite kort :)
I onsdags (nyår) kom hedvig till mig tidigt på dan och så gick vi och fixade lite grejer på Gränby, sen åkte vi till henne och packade ihop allt och åkte till stenhagen där emilia bor. Där var också maria, lisa och sofia.Vi gick till ica maxi och handlade mat till kvällen, lisa hade sina egna åsikter om maten men det löste sig tillslut haha. Eftersom vi valde det lätta alternativet att köpa en stor paj så behövde vi typ inte laga nån mat, så vi tog den tiden till att fixa oss eftersom alla var helt ofixade. Sen blev det mat, singstar och annat. Vid 11 skyndade vi oss till bussen och hann precis fram när den kom. Sen när vi kom fram så måste alla såklart på toa, så vi tränger in oss alla 6 på toan på max haha. Sen blev det slottet och sen hände det lite annat grejs och vid halv 4 var hedvig och jag hemma. Tack för kvällen flickor !
Nästa dag vaknade vi upp vid 12 och kollade på mamma mia och hade det mys, åt frulle och sen tillslut kom min mamma och hämtade oss så vi kunde åka till Emilia och hämta våra grejer vi hade lämnat kvar. Senare på kvällen åkte jag till markus.



Dagens låt: Agnes - Release me

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0