rita is the shit

Shooo :)
Nu har vi en hel skolvecka framför oss igen, härligt ! haha nja sådär tycker väl jag. Klarade mig igenom dagen finfint, men jag och emma i har våra sätt för att orka. När vi kollade på film höll jag på att somna, men då kom emma i på att vi skulle rita sånna där gubbar där man först ritar huvudet och sen ska den andra fotrsätta, det är underskattat må jag säga . Kommer kanske bilder senare på våra 4 konstverk vi lyckades skapa om ni har tur huehue.
Efter skolan åkte jag hem direkt för var sjukt trött, somnade en stund och nu är det tv och läsa min dumma engelskabok som gäller.




Dagens låt:The pussycat dolls - Top Of The World

/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej! =)



Jag har frågestund på min blogg; fråga vad du vill och du får vara anonym om du vill.

2009-01-12 @ 20:33:11
URL: http://arevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0