sick

jag är sjuk igen, nej vad dålig jag är. Men jag ska bli frisk tills på fredag har jag lovat emma för då ska vi dra i partysnöret som hon brukar säga hahha, du är ju för rolig.
Men igår var jag i alla fall i skolan, dock med värsta huvudvärken hela dagen. Vi har en ny lärare på samhällskunskapen, jag och emma har tänkt att vi ska prova något nytt och försöka bli favoritelever hos henne. Vi får se om vi lyckas. Och igår skulle malin sluta röka och jag hoppas att hon håller det, käämpa. Efter skolan mötte jag upp bästis på staden och vi vandrade där lite och sen åt vi och sen åkte jag hem :)
Idag är jag som sagt hemma hela dagen,  jag är redan uttråkad.
Btw kommer det bilder på outfits senare i veckan för den här datorn är så krånglig att lägga in bilder på.



Dagens låt: Danjah - My love

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0