hoho

Hejhej nu ska jag sammanfatta de 2 senaste dagarna för er.
Tisdag
Idag var det bara 2 timmar i skolan bestående av filmen Marie antoinette, det var chillerill. efter det gick jag och emma k på stan ett tag och sen åkte jag hem. hade ju inte träffat ebba på nästan 2 veckor så vi kände att det var dags, så jag tog mig ner på staden och vi åt på vårat kära mcd. Sen åkte jag återigen hem och emma i kom till mig, senare kom markus och burran och då blev det en fängelsefilm som emma önskade. Efter ett tag gick emma och då spelade vi kort haha, sen sov vi.

Onsdag
'
imorse var det inte lätt att gå upp, jag var sjukt trött men det gick. skolan var rolig för vi hade basket på idrotten och jag har upptäckt mitt nya intresse. fast grejen är att jag inte tycker om att skjuta den där bollen i korgen det är typ mest att springa där haha (:
efter skolan gick jag och emma k och mötte jonas och isac, vi gick till panini för emma och jag var hungriga. Sen joinade rikard också. Efter det blev det en liten stadsrunda, trevligttrevligt.
nu har jag precis blivit färdig med att plugga kartan med pappa som vi ska ha prov på imorgon och  nu vill mina ögon  typ bara sova.



Dagens låt: Rupee - Magnet To Steel

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fan ni börjar komma in i sunnersta pojkarna (inte ordagrant hoppas jag!)

Är det kåta jonas som är i farten igen? friade han till Emma igen ;)

2009-01-22 @ 04:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0