hej

igår var det en väldigt mysig kväll med bästisen min med dansande på ekeby  och sedan lite av det vanliga som adele och hedvig ägnar sig åt. provar kläder och äter och grejar gjorde vi när vi kom hem och hade det allmänt trevligt som bara vi kan ha. tack för kvällen bästis!
idag var det skola för fullt och sen en stund på staden. Kvällen har spenderats på lite olika ställen. Emma och jag möttes upp på staden och sen åkte vi till isac där jonas också var , vi kollade en annan del av köping haha. Sen åkte vi till andreas och resten av sunnerstafolket, var där ett tag och disskuterade djupa grejer om dans med andreas. Sen åkte vi till gottsunda där stina hade fest, det var trevligt och så. Nu är jag i alla fall hemma och känner mig sjukt trött så ska nog hoppa i säng snarast.

andreas dansar



Dagens låt: Shayne Ward - Breathless

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0