19 juli

Igår åkte jag, sofia och martin till lyssnaängen och sofia var i tid!:)  Sen kom resten av killarna, vi körde klockan. Jag vann, ville bara säga det. Sen körde vi också volleyboll och det tänker jag inte säga något om! Var i alla fall trevligt, sofia hade med sig värsta sololjan som jag hoppas funkade. När typ hälften åkte hem åkte vi med davids båt och sen vandrade jag markus samuel och jocke till markus. När dom gått åt vi lite och sen var dom tillbaka efter en timme och var redo för en till åktur med båten. Då var det lite fler folk med, vi åkte till en ö och dom tände en brasa. Senare började det regna och blixtra så det var bara att rejsa till bara till alnäs och så satt vi i ett stort tält resten av kvällen. Sen mot kvällens slut gick jag och markus hem till honom.
På förmiddagen packade markus men han var då inte bra inte, tog typ 2 timmar. Vi åt och sen skulle han på träningsläger. När jag kom hem somnade jag direkt i soffan i 2 timmar. Vi har precis grillat och ska snart kolla någon
film.




Erik Hassle - Bump in the road



/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0