bra

heeeeeeeeeej
Nu är jag himla trötter. Har precis kommit hem och ska väl snart ta och sussa.
Igår åkte jag som sagt till markus, jag börjar hitta där nu så det är bra.  Vi var och åt pizza för andra gången för dagen för min del med hans kompis. Sen kollade vi film, love in manhattan eller något tror jag den hette. Sorglig film, men jag kunde inte gråta fast jag ville.
Idag har vi inte gjort så mycket. Åkte hem på kvällskvisten och tog tåget direkt till emma i storvreta. Hon hade dukat så fint och kirrat mat tills jag kom, väldigt gulligt! Har också fått typ 700 bilder från elins kamera från peace & love, mycke att kolla igenom nu..
Pappa var och hämtade mig i stan´och nu är jag hemma!



John Mayer - Dreaming With A Broken Heart



/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0