hemma bäst

hejhejhej
Mina dagar hos släkten i dalarna har vart väldigt sköna och trevliga. När mamma och jag åkte upp så stannade vi på kupolen och det blev som vanligt massa shoppande. Sen åkte vi till mormor och hennes gubbe eller vad man nu ska säga till deras stuga vid dalälven. Nästa dag solade vi dom 2 timmarna det var sol. Jag slog mitt jongleringsrekord, så nu vet ni. Ah vi chillade mest i alla fall.
Idag åkte vi till mina kusiner i borlänge och det är alltid uppsattat när man kommer. Dom kastar sig runt halsen på en :)
Sen åkte jag och mamma hem i hopp om att vi skulle hinna till ett aerobicspass, och vi hann. 5 minuter innan var vi där ombytta och klara!


Brandy - Fall
 

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0