sista hejdå

Igår var jag med när Hedvig & hennes familj hade avskedsmiddag för henne, det var väldigt mysigt och trevligt. På kvällen tog vi det bara lugnt och när hon fixat det sista inför resan så sussade vi. Gick upp tídigt imorse för bästis skulle till arlanda kl 10 :( Jättejobbigt att säga hejdå för ett helt år, tårarna rann såklart när jag skulle ta farväl av bästis. Usch nu börjar jag gråta igen. 
 Men nu ska jag inte bara tänka på mig, du kommer få det toppenbra i Australien och kommer få det massa kul! Och du kommer trots allt hem.
Flickan hade gjort en skiva till mig som jag lyssnat igenom idag medans jag låg ute i solen och deppade. Sen lagade pappa och jag mat tills joel och hans tjej anlände. Vi, eller dom har kollat sagan om ringen. Själv så somnade man efter 10 minuter, inte riktigt min typ av film.





Imogen Heap - Hide and Seek


/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0