waboba



I fredags var jag med mina kusiner, faster och pappa på stan. Dom är väldigt unerhållande dom där barnen. Sen på kvällen åkte jag till markus. Vi skulle hyra film men allt var stängt så det blev en lång cykeltur för han. Igår åkte jag hem och hämtade kläder och sådär för att sedan åka till bästis som precis anlänt från norrland. Du får inte åka igen :( Vi mötte i alla fall upp emma, elin och ebba och gick till gustaf och var där med lite folk resten av kvällen. Sov sedan hos bästis!

 

Idag har jag varit på stan med dom här filurerna ovan, vi åt på rififi och fixade massa grejer inför hedvigs resa. Jag och ebba köpte en waboba boll till henne, den studsar på vattnet. Väldigt kul ska hon ha med den,
Ikväll ska jag och emma träffa markus och samuel, vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir väl något chill.

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0