19:14

Tjoho.
Nu ikväll festar nog de flesta eftersom de fått sommarlov idag, men dock inte linné. Vi får ta och vänta tills imorgon, gaaah. haha aja ska väl inte klaga, imorgon ska jag bara komma till skolan på en liten avslutning sen är man fri!

Idag har jag sovit länge och sen åkte jag till stan och mötte emma, vi rensade ur våra skåp och lämnade in alla böcker i skolan. Sen var jag på stan med hedvig, ebba och anna. Efter det solade jag och hedvig hänkade på så att jag fick pratsällskap i solariet.
Nu har vi gäster och jag här ätit massa mycket.

nu har alla bal, eller dom som går i grundskolan. jag vill också ju, men tröstar mig med att lägga in en bild från våran bal förra året :)



John mayer - say



/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0