30 grader

Tjaba
Idag har jag haft en ganska så lugn dag, började med att ligga och sola på balkongen så länge jag orkade med värmen. 30 grader är inte att leka med! Sen var jag och tränade med mamma på friskis, sjukt tråkigt pass men ändå skönt med träning efter en veckas ledighet. Efter det åt jag & mamma med hennes kompis på katalin och sen begav jag mig till papo. :)
Imorgonbitti ska jag upp 9, pappas tjej ska ha yoga med folk i våran trädgård haha.

JUSTE, Sofia Rosén har äntligen kommit hem efter sitt långa halvår i Australien. Du har varit saknad! På fredag blir det hemflyttningsfest hos henne i sunnersta, kommer bli askalas precis som innan hon åkte. Det är sverigetema, ja ni vad ska man ta på sig tro.
 Här är några bilder från innan Sofia åkte!


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0