8 juni

shalom
Den här veckan är sjukt skön, typ ingen skola tills fredag och då är det endast avslutning!
Idag hade jag sista grejen i skolan, ett litet läxförhör som gick utmärkt. Det var dock nästan helt tomt i skolan efterson alla 3or tagit studenten.
Sen var jag på stan med emmorna, jag och emma k hittade massa grejer som ska inhandlas till peace and love. Vi ska vara asfräna är det planerat.
Efter det blev det fika på waynes med ebba & hedvig, väldigt trevligt och sådär.

emma i                                 ebba & hedvig
   

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: sara carlsten

hade jag också läxförhör?

2009-06-09 @ 10:27:42
Postat av: adele

näääe

2009-06-09 @ 11:37:12
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0