honey I'm home

fyfan vad värt det var på peace & love, helt kanon!
Jag emma elin och joanna hade ju då ett hus vid vattnet att bo i under hela veckan, det blev många cykelturer i borlänge till festivalen. Dom andra bodde på campingen och fick varma mornar i tältet, chiiiill.
Vår dagar såg ut ungefär såhär: Steg upp vid 12, solade och badade i älven, lagade mat, åkte till peace & love, lyssnade på massa bra artister, var på campingen och rände, kom hem vid 5 pigga & glada. Sjukt härligt har vi haft det!
Några artister som kollades på vra, lars winnerbäck, håkan hellström, hoffmaestro, a camp, milow, the sounds, slagsmålsklubben, mando diao, john ossi,  timbuktu, money brothers.

Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig då


en grej som inte känns så värst bra, eller rättaresagt det suger. Det är att min bästa vän Hedvig kommer jag bara få träffa högst 3 dagar till på ett helt år. Hur ska jag klara mig.

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bara 3 dagar? :O

2009-06-30 @ 00:54:49
Postat av: adele

nä 4 och en halv, dom dagarna tidigare var det typ ingen musik :)

2009-06-30 @ 15:04:54
URL: http://adelebj.blogg.se/
Postat av: eh

snälla adelisen kan du ta bort bilden på oss i bikini! (a)

2009-06-30 @ 19:14:43
Postat av: Adele

visstvisst!

2009-06-30 @ 22:14:34
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0