PEACE & LOVE!!!

Trött tjej ? nej då jag är så jävla taggad så nu kan man inte vara trött ju :)
Kom hem för ett tag sen och håller på att packa för fullt nu..Men det går sådär eftersom jag packar med hela min garderob även fast vi bara ska vara borta i 4 eller 5 dagar. Vid 5 ska jag möta emma, elin och joanna, så ska vi gå och köpa cupidosallad och sen sätta oss på tåget till borlänge!
Btw kommer vi ha det megasoft för vi har ett hus för oss själva så vi slipper bo i tält, ganska chill att slippa gå äcklig i håret och grejer. När vi kommer fram måste vi handla massa mat, vi ska laga sjäälva. Får se hur det går, jag är nämligen sämst på den fronten :)
Känns inte helt fel heller att vädret ska vara på topp hela veckan!


NU KÖR VI





/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: simon

Palla att du kan se Immortal Technique uppträda ifall du vill :(

2009-06-24 @ 22:59:29
Postat av: Adele

haha vem är du?

2009-06-29 @ 00:36:01
URL: http://adelebj.blogg.se/
Postat av: simon

Äsch en av sofia Hs kompisar :)

2009-06-29 @ 00:42:18
Postat av: adele

haha jaså :)

2009-06-30 @ 00:24:35
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0