regnig midsommar?

Tjing!
Igår kväll åkte jag och ebba och träffade lite folk vid hum c, framförallt gustaf eftersom han kommit hem från usa efter ett år!
Idag.. Ja ni, jag har slingat håret så nu är det mera ljust, har inte kollat så mycket på det så kan inte riktigt säga om det blev lyckat. Sen var jag och gymmade, sprang jäääättelångt.
Nu är det lite megapanic inför midsommar, ska vi vara i uppsala eller öregrund? Eftersom vädret inte ser allt för lockande känns det inte så bra att vara i öregrund, men ändå kul där. aaaaaah. inte vet jag vad jag ska ha på mig heller, menmen. Det löser sig!


förra året firades i Kroatien, mycket mindre komplicerat


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: MAtte

det ska inte regna i öregrund , kolla smhi ;)

2009-06-18 @ 22:12:26
Postat av: Adele

amen det skulle ju va så chill om det inte gjorde det !:)

2009-06-18 @ 22:59:34
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0