hemmakväll

ussssche. jag är fortfarande sjuk, fuuuckshit. på en fredag ? väldigt kul. Det blir twilight och chillkväll för mig med familjen. Kan också vara mysigt i och för sig :) hoppas att jag blir kry till imorgon.
Igår blev det mys med hedvig, vi kollade the holiday. Den kan man verkligen kolla massa gånger. Jag somnade dock efter typ halva, skyller på att jag är sjuk dårå. Det blev också strömavbrott mitt i filmen i typ 20 minuter, det var lite läskigt.

pratar med emma nu, hon vart i kyrkan och kollat på studenterna från linnéskolan. Grattis till dem! det här blir det sista året nu eftersom linné stänger ner sen :(  vi kommer få ta studenten på fyris i stället..



/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0