Lugn fredag

Gårdagen var väl inte så himlans händelserik, var i skolan och tokade. Sen gick jag till waynes där hedvig, ebba, sara och anna var och satt där ett tag innan jag åkte hem och pluggade på min redovisning och engelskaprov.
Nu idag hade jag redovisning och gjorde provet, känns skönt att det är överstökat. Gick på stan med emma ett tag och sen träffade jag bästis och vi åt lite och vandrade omkring och hade sådär trevligt som bara vi kan ha.
Ikväll har jag bestämt att jag bara ska vara hemma, har precis ätit middag med familjen. Mycket mysigt. Har fått höra på om pappas fyllor som tonåring, ganska underhållande berättelser måste jag säga. Snart ska jag kolla på High school musical 3 med min låtsaslillasyster.
Morgondagen ser ut att bli toppen.

yeh vad kan jag säga, jag gillar att sova på golv



Dagens låt: John Mayer - Say

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0