Melodifestivalen

Ahheej :)
Igår var jag med hedvig och ebba, vi började med att gå till kvarnen för att köpa grejer till våran matlagning. Gick lite snabbare än vi trott att välja allt, förutom när hedvig och ebba ska stå och välja läsk i hundra år. Sen var det dags att börja med maten då, jag är ingen höjdare på att laga mat så jag gjorde väl inte så mycket nytta men vi kan låtsas. Sen kom magnusson, calland, hammaling och bärsa. Vi kollade melodifestivalen, men seriost så fattar jag inte vad svenska folket tänker på när dom röstar fram den där låten fy vilken dålig. Agnes skulle ju vunnit :( Sen efter ett tag vandrade vi till ebba där och sen gick heddo och jag hen till henne och soov.
Idag ska jag till isac :)

ett par outfits



Dagens låt: Metro Station - Shake it

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin hårfärg du har nu adele ! :) Och linnet på andra bilden va ju to die for , vart har du köpt det ? Pusspuss !

2009-03-15 @ 11:07:06
URL: http://sofiapiccolina.blogg.se/
Postat av: sofia

skiiiitsnygg tröja på andra bilden adell, sitter som en smäck på dig ju! :D

2009-03-15 @ 15:46:39
URL: http://ssofiahelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

var komemr klänningen ifrån?

2009-03-20 @ 18:51:57
Postat av: Anonym

var kommer klänningen ifrån? :)

2009-03-20 @ 18:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0