Min dag

Ja som sagt var jag i allians hela dagen från 11 till 6. Vi gick och käkade på max, det var en lång promenad. Hedvig och jag guidade de andra genom leran för det där har vi vart med om förr, klarade oss fram over en hel åker utan att bli leriga om skorna. Sen gick jag ebba och sara berggren hem till ebba, hennes syster fanny lagade mat som vi åt framför robinson. Sen blev det godisätande, prat och fotbollstittande. :) Sen var det ju earth hour så vi släkte överallt och tände ljus istället, fast vi hade tv:n på så vi kunde kolla vårat älskade robinson. Fick sms av min papi tidigare ikväll också där han meddelade att han hade skaffat facebook haha, duktigt.

klicka för förstoring



/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0