sammanfattning

tjoho, lite dålig uppdatering här de senaste dagarna så nu kommer en snabb sammanfattning.

Onsdag
Helt vanligt skoldag, dock ganska chill eftersom vi fick sluta ett. Mötte en nyblonderad ebba på stan och vi gick och åt, efter inte så lång tid kom Heddis och joinade oss också. Vi vandrade omkring där i det soliga vädret tills jag skulle iväg till dansen. Street och contemporary jazz idag, 3 timmar i sträck dådå. Thomas var äntligen tillbaka från melodifestivalen, det är great.



Torsdag
Den jobbigaste skoldagen av dom alla och fick reda på lite dåliga händelser också för den delen så dagen började väl inte helt okej. Men den blev bättre när jag träffade bästis på stan för att ta bussen till mig, vi hade en lugn kväll med filmtittande, massa ätande och prat. Det är aldrig fel. Sen när vi skulle sova så börjar hedvig direkt prata i sömnen.
H:Adele vad hade du i din dricka för att bli så stark innan vi gick och la oss?
A: Men haha du pratar ju i sömnen!
H: Men jag lovar jag sluddrar inte, var det typ anabola du tagit?
haha ah ibland har den där flickan sina skumma stunder, är tveksam om jag vågar sova med henne igen. Vi hade i alla fall en toppenkväll.

Fredag
Heddo och jag vaknade upp tidigt och sen åkte vi till staden, inhandlade lite grejer. Sen mötte vi ebba och efter ett tag också anton och daniel, gick omkring och sådär innan jag stessade hem och åkte tillbaka till staden för att möta emma och åka hem till mamma. Sen tog vi oss till sunnersta och mötte lite folk och tog oss till en fest, ganska trevligt sådär. Efter att kollat efter isacs borttappade mössa gick vi hem till honom.

Lördag
Vaknade upp hos isac och vi gick till alnäs brygga där jesper, jonas, samuel och hannes var. Sen blev det bandykollande förfullt, jag var lite trött sådär men jag hängde med helt okej för att vara mig. Kom hem för ett par timmar sen, ska nog ta och kolla nån film snart tror jag.


yea, där hade ni sammanfattningen:)


/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: hellmer

schnyggggggggggingar!

2009-03-25 @ 12:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0