She's a good girl

Sådå då har man klarat av den näst jobbigaste dagen i skolan under veckan, skönt ! Hade spanska hör och läsförståelse första timmen, gick helt okej. Sen blir det ju alltid en andra frukost för oss i klassen , vi är tjockisar ja. Sista lektionen var det samhällskunskap och våran lärare är ju så skum, hon pratar med oss som att vi går på dagis. Kanske ligger något i det men ändå. Efter skolish mötte jag bästis på stan och vi köpte godis och åkte hem till mi och fikade, massa intressant att prata om. Du är det bästa jag vet.
Imorgon blir det en skön dag för jag är ledig då, vi har linnétisdagen då och vi hade inget planerat då så det är braa.



Dagens låt: John Mayer - Free Fallin

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: :)

du har jättefin stil! snygga jeans på bilden, vart är dem ifrån?

2009-03-04 @ 20:25:36
Postat av: Adele

tack ! de är faktiskt från lee :)

2009-03-04 @ 21:26:29
URL: http://adelebj.blogg.se/
Postat av: :)

okej, tack så mkt! typ carlings eller?

2009-03-05 @ 16:42:30
Postat av: Adele

njaae jc har jag för mig :)

2009-03-05 @ 17:00:15
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0