söndag

hejhallå
Om fredagen tänker jag bara säga att den var händelserik.
Igår vaknade jag upp kl 7 hos bästis, lite småjobbigt för kunde inte somna om. Vi åt och pratade, sånt där man brukar ha för sig på en lördagmorgon. Den flickan är wonderful.  Sen åkte jag hem och åt en andra frukost med mami. Senare kollade jag på bandy med sunnerstakillarna kan vi väl kalla dom, kallt men jag hängde med någorlunda i matchen för att vara mig. Sen åkte jag och isac hem till jonas, lagade mat och sådär. Sen kom Calle och Anton. Efter ett tag med hipp hipp kollande gick jag hem till isac.
Nu sitter jag här och tror att jag håller på att bli sjuk, ont i halsen iaf. Så jag dricker te och hoppas det hjälper :)



Dagens låt: Jack Johnson - Flake

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: s

är du och isak tillsammans????? :D:D:D:D

2009-03-09 @ 16:44:02
Postat av: s

är du och isak tillsammans????? :D:D:D:D

2009-03-09 @ 16:44:18
Postat av: Louise

sv: åh, tack så mycket :) detsamma sötnos! och fina bilder :D

2009-03-10 @ 15:45:26
URL: http://louisemesser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0