tisdag

Puuh, så är ännu en skoldag avklarad. Bara 3 dagar kvar tills helg! Fast det känns väldigt mycket eftersom man var ledig 2 dagar förra veckan.
Min skoldag var la helt okej då, jag och ferfekta filipa jobbade på vågar arbete om marocko väldigt flitigt. Gjorde mitt prov idag också vi får väl se hur det gick.
Efter skolan gick jag och emma en snabbis på staden sen mötte jag ebba och vi åt med emma borg och sofie, efter ett tag kom bästis också. Vi gick lite runt på stan, jag fick med mig ett par skor så det är bra. Sen åkte jag direkt till baletten, vi gjorde massa pilates så nu är mina ben trötta :)






Dagens låt: Claude Kelly - Alone
mycket bättre än EMDs

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0