tjabatjena

Idag var jag tillbaka i skolan, inte helt kyr men på bättringsvägen. Skolan var väl som vanligt lite småkul och småjobbig, men funkaar. Sen gick emma och jag på staden med isac och jonas, de shoppade lite kläder och sådär. Stötte på mina söta vänner hedvig och ebba, då blir jag alltid glad. Nu har jag tänkt förbereda min redovisning om linda rosing som jag ska ha imorgon, har läst hennes självbiografi. Kan ju säga att jag bara tycker mer illa om henne efter att läst den, uschans för henne.:)  Efter det ska jag ta la buss till dansen, hoppar över streeten men är med på contemporary jazzen.



Dagens låt: Pussycat dolls - Space

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: hedvig

nu sitter jag i biblan och har megatråk. sen idag ses vi, längtar! :) <3

2009-03-13 @ 10:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0