tjoe

Ny vecka då, alltid lika spännande. Vem vet vad skolan har att bjuda på liksom  :) Kämpade mig igenom den här skolmåndagen helt smärtfritt faktiskt, förutom att den där himlans malin som skulle kittla mig hela tiden. INTE okej. Efter skolan blev det en runda på staden med emmis, alltid lika trevligt. Sen mötte jag upp isac som skulle köpa present till sin mamma, tillslut så lyckades han. Åkte med till sunnersta och chillade lite smått där, imorgon åker han till egypten i 2 veckor. Kuligt för han dåå. Nu har jag pluggat lite om lag och rätt så nu kan jag bli polis, kanske mitt framtida yrke? eller..



Dagens låt: Lorentz & m. sakarias - lever min dröm

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den är ifrån gina ;) <3

2009-03-24 @ 09:53:45
URL: http://sofiapiccolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0