efter regn kommer solsken

Min dag började inte bra, jag försov mig som vanligt nu för tiden. BÄTTRING.
Vi skulle ha redovisning och jag trodde att jag vaknade precis när den började men så var inte fallet, en stressat sofia ringer och säger att jag ska vara i skolan om 10 minuter eftersom vi ska redovisa. Då var det inge lungt längre, jag tog min cykel och skyndade till skolan i regnet. Jag hann! inramlades kom jag helt plaskblöt precis i tid när min grupp skulle redovisa.
Efter skolan så gick jag till ebba och vi åt mackor innan vi gick till solpalatset och mötte hedvig, ,men jag solade inte ! vill inte förlora mitt riktiga pigment ju.
Sen knallade vi runt på stan och åt på bk, alltid har vi lika roligt :)



Imorgon ska det bli soligt ! yeeees

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0