I'm alive

hej folket :)
Nu är jag i skolan och är på toppenhumör eftersom vi snart slutar och sen är vi lediga ända tills måndag :D
Datorn hos mamma är fortfarande dead and gone men snart är den bra igen.

Igår försvann min tandställning, känns jätteskumt och obehagligt men det blir bättre. Jag är så van vid den liksom.
Efter skolan kirrade jag och emma balettdräkt och massa shiet till min dansuppvisning som jag kommer ägna hela helgen åt. Sen åkte jag och hämtade bästis på celsius och träffade ebba en snabbis, de var väldigt exalterade över mitt smile.
Förresten hade vi matte del b nyss, scary. Men hoppas att det gick okej i alla fall!

Sen en till grej, emma och jag såg nyss att afasi & filthy & lorentz & m.sakarias kommer till fett med kärlek. Inte illa, kanske värt att ta sig dit, i alla fall när dom uppträder.

hjärtat


PEACE vi hörs snart

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0