korkad tom och glad

Hejhallå nu är jag tillbaka. Riktigt hektiskt på skolfronten såhär på slutspurten nu asså.
Igår skola som vanligt, hade extra företagsekonomilektion och hon sa att vi slapp ha vårat prov. yees.  Sofia och jag hade lite promblmssvårigheter för varandre hela dagen men vi hade väl våra andledningar, men vi tycker om varandra ändå. Sen var det bara att skynda hem och äta för att orka dansa hela kvällen. Vi bestämde kläder till uppvisningen, haha fy vad fult men det blir i alla fall underhållande I guess.

Idag har det vart megatröttatjejer i skolan, uschee. Jag försov mig i morse så jag duschade och klädde på mig på en kvart, sen vare osminkat som gällde i skolan hela dagen. Eftersom jag inte hann äta mig älskade frukost litade jag på att kafeterian skulle ha öppet som den alltid har, men när emma och jag kommer dit så är den stängd. PAAANIC. Så vad gör vi? springer till ica luthagens livs, din ica leverantör i uppsala:) Den kan man alltid lita på. Sista lektionen avslutades med ett jävla svårt spanska prov, ig till mig alltså. Sen blev det den dagliga trippen på stan med emma.
Nu är jag hemma och  är fett med trött, men ska faktiskt ut och springa med bror min nu.



/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: sofia h

vi tycker om varandra jättemycket ändå adele :)

2009-05-15 @ 09:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0