obehaglig distans

Åh fyfan vad jag är slut efter den här dagen. Massa skola och stressande uppgifter, men för att göra sofia glad så jobbade emma och jag på väldigt bra på vårt grupparbete idag.:) På lunchen gick vi till subway och åt. Efter skolan fikade jag med tjejerna i klassen på storken och efter det tog emma och jag oss en runda på stan.
Väl hemma så åt jag med mamma och joel, lite för mycket. Ångrade det lite när jag sen skulle dansa 40 minuter efter min stora måltid.
Nu när jag kom hem hade jag tänkt skriva geografiuppsats, men icke sa nicke. Jag vet inte ens vad det handlar om så det får bli megaskriv imorgon i stället.



Dagens låt: Keri Hilson ft. Timbaland - Return The Favour

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0