peace & love

Yeeees, då har man bokat peace and love biljetter då. Känns strålande!

Min skoldag har varit ganska vanlig, förutom kanotpaddlingen på idrotten. För det första fick jag en jätteful och äcklig flytväst. Sen när jag, sofia och emma väl var i vattnet ja då visar det sig att dom är dåliga. Jag tyckte att jag gjorde ett fantastiskt jobb och satt där bak och styrde. Men efter ett tag blev dom skrikande 5 åringarna ganska duktiga faktiskt. På tillbaka vägen var det paaaanic, billy och samiel jagade oss så vi paddlade på i full fart hela vägen och vi vann. ha!
Där var våran paddlingtur i detaljer alltså.
Sen efter skolan gick jag på stan med emma och elin, efter det har det vart dans hela kvällen. Sjukt kul:)
Imorgon blir det en helkväll med bästis, jag har saknat dig snuttan.


Dagens låt: Martin betancourt - Hon vill dansa

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0