tjaaba

Idag har det var hur chill som helst!
Dagen börjades med att klass sp1c lekte i engelskaparken, spelade brännboll och kubb och sådär. Sen gick vi på tipspromenad tillbaka till skolan och åt lunch sen var skoldagen över :)
Efter det gick emma och jag omkring på stan och letade förtvivlat efter ett par jeansshorts, men tillslut lyckades vi hitta ett par. Tog oss sedan en glass vid ån helt utmattade.
Jag kom hem och så ringer ebba precis när jag kommit innanför dörren, så då åker jag ner på stan och så köpte vi mat och åt i hennes trädgård. Efter ett tag kom sara & sara också.
Sen kilade jag till friskis och tränade aerobics med mami!

mina shorts!


lek på högsta nivå


/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina shorts :) köpta?

2009-05-26 @ 20:44:07
Postat av: Adele

tack! från bikbok :)

2009-05-26 @ 21:50:50
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0