Update

Hejhallå. Nu är läget såhär att datorn hos mamma bara dog i onsdags tror jag att det var, men den ska återuppstå snart.

Onsdag
Skola för fullt, sen sola med bästis. Efter det dansade jag hela kvällen.

Torsdag
Vaaaalborg då. Först var jag, hedvig, emma, joanna, elin, emma b, amanda, sofia och lisa i stadsparken och hade picknick och träffade folk. Det var väldigt fint väder så det var mysigt.

Sen tog vi bussen till sofia på kvällen där vi åt, sjöng singstar och sådär. Otroligt kul och trevligt. Sen åkte vi in till stan där vi åkte till lite olika ställen, slutade med att jag och joanna sov hos emma i storvreta. Tack för en sjukt rolig kväll flickor!


Fredag
Alla vaknade upp vid 8, vi kunde inte somna om. Så vi dukade frukost ute och satt där i solen och åt. Kom hem från emma senare på dagen, då var jag helt slut så jag somnade i 3 timmar och där försvann den dagen. Yeye shit happends jag var trött.

Idag
Snart ska jag ta bussen för att möta ebba emma och joanna. Vi ska handla mat och grilla med lite folk i stadsparken, kommer säkert bli skoj.

Dagens låt: Danity Kane - Sucker for love

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0